Functionaliteiten

Starten vanuit een werkstroom

Start het proces om documenten digitaal te laten ondertekenen eenvoudig vanuit de werkstroom functionaliteit van Exact Synergy.

Verschillende rollen

Met verschillende rollen kun je eenvoudig aangeven wie moet ondertekenen, wie alleen het ondertekende document moet ontvangen of wie er alleen op de hoogte moet worden gehouden van de diverse statussen.

Mail onderwerp

Naast het opgeven een een standaard onderwerp, heb je de mogelijkheid om het onderwerp per ondertekenaar te personaliseren.

Meerdere bijlagen

Met Act2Sign heb je de mogelijkheid om meerdere bijlagen toevoegen om te ondertekenen. Daarnaast is er aparte functionaliteit om algemene voorwaarden alleen door de hoofd ondertekenaar te laten ondertekenen.

Begeleidend schrijven

Naast de standaard tekst is er de mogelijkheid om op dossier- en ondertekenaar niveau een begeleidend schrijven mee te sturen.

Termijn ondertekenen

Per dossier kan worden ingesteld wat het termijn is waarbinnen documenten ondertekend moeten zijn. Je kunt hierbij kiezen tussen aantal dagen, weken of maanden.

Volgorde ondertekenen

Kies per dossier de volgorde van hoe je de documenten wilt laten ondertekenen. Dit kan zowel sequentieel als paralel.

Documenten uploaden

Naast het laten ondertekenen van documenten, bestaat ook de mogelijkheid om per dossier de ondertekenaar te vragen tot wel drie documenten te uploaden. Dit kun je zowel optioneel als verplicht stellen.

Authenticatie

Op dit moment is het mogelijk om via een link in een e-mail het ondertekenen te starten. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om aanvullend een SMS-code te versturen.

Extra velden

Naast de standaard velden, bieden we de mogelijkheid om per dossier extra velden in je document op te nemen. Deze velden kunnen zijn van het type tekst, datum of het zetten van een vinkje. Uiteraard heb je de mogelijkheid om deze velden al dan niet verplicht te stellen.